.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران استان یارانه‌ساز است
استاندار مازندران با اعلام اینکه مازندران استان تاثیرگذار است، گفت: تاثیرپذیر باید باشیم، مازندران استان یارانه‌ساز است نه یارانه بگیر،باید تلاش کنیم که نقش ارزنده خویش را به خوبی اجرایی کنیم.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استانداری مازندران اظهار کرد: کلیدی‌ترین همگرایی، نگاه فرابخشی، حضور معنادار و استفاده از ظرفیت خفته در استان مازندران است.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های خفته در استان وجود دارد، رفع همه مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های دولتی وجود ندارد، رفع مشکلات نیازمند کارکرد همه جانبه و ایجاد فرصت برای بخش خصوصی است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در حوزه سلامت برخی از فاکتورهای ثابت و متغیر وجود دارد، گفت: فاکتورهای ثابت وجود دارد ولی فاکتورهای متغیر قابل تغییر است که در این زمینه نیاز به فکر، برنامه، دانستن راه‌های میانبر و خلاقانه است.

وی اضافه کرد: نیاز داریم که موتور کشنده را بشناسیم و خوب فعال کرده و نیازهای توسعه را شکل دهیم.

اسلامی با اعلام اینکه شورای برنامه‌ریزی یک شورای مشورتی نیست،افزود: شورای حاکمیتی است ولی باید برنامه محور باشیم.

استاندار مازندران اضافه کرد: فرصت‌های قانون توسعه بسیار زیاد است ولی باید از  ظرفیت‌های استفاده کنیم و امیدواریم همه سرفصل‌های برنامه توسعه‌ای را شناسایی، احصا و قابلیت سازی کنیم.

وی با اعلام اینکه مازندران استان تاثیرگذار است، گفت: تاثیرپذیر باید باشیم، مازندران استان یارانه‌ساز است نه یارانه بگیر،باید تلاش کنیم که نقش ارزنده خویش را به خوبی اجرایی کنیم.

 اسلامی با اعلام اینکه مازندران وظیفه حاکمیت تامین امنیت سلامت جامعه است، تصریح کرد: برای دست‌یابی به اهداف نیاز به برنامه‌ریزی مدون داریم و شرایط آن دریافت اطلاعات و آمارهای مناسب است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: وظیفه داریم در این حوزه دغدغه داشته باشیم،نشاط اجتماعی و سلامت یکی از اهداف درستی است که باید به آن به صورت ویژه توجه شود.

وی اضافه کرد: سند جامع سلامت با برنامه جامع سلامت متفاوت است و این ادبیات باید مطرح شود تا به نتایج مناسبی در این زمینه برسیم.

اسلامی با اعلام اینکه نیازمند تهیه نقشه جامع سلامت در استان مازندران هستیم، گفت: اطلس سلامت بر اساس موقعیت جغرافیای استان تهیه شود و پس از آن همه دستگاه‌ها ملزم به همکاری در این زمینه هستند.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی بدون کار اطلاعاتی و اکتشافی واقعی نیست و قابلیت اجرایی ندارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.